söndag, augusti 01, 2010

Oj var ett tag sen nu :S

Ja sen man skrev sist har det vart full rulle, har vart 1½ vecka uppe i karlskoga och hälsat på kära vänner och haft det riktigt trevligt.. Fick låna snälla brorsans lägenhet medans jag var där. Träffade Ami, Anna, Nicke och Madde, Henke.... Var hos madde och nicke måndag till onsdag, sen i torsdags så var det dax att åka hem... nästan 6½ timme på buss,... haha snacka om att man hade träsmak i häcken när man väl kom fram :S
Sen har man hållt på med Cheva vanen vi har här hemma först knuffade vi ut den på uppfarten ( hade fet jäkla träningsvärk i vaderna efter det haha ), igår städade och torkade jag bilen invändigt, satt igår kväll ute i vanen och lyssnade på lugna kärlekslåtar och var sentimenlat ( kändes lite trist men var behövligt ) slutade med att jag höll på att somna i vanen och det hade sett snyggt ut om man vaknat av att morsan knackat på rutan på morgonen haha, idag målade jag med grundfärg på lite grejer som var nerslipade, putsade fälgarna, imorgon blir det att se om det finns mer att göra. Är gött att ha något att göra och inte låta alla tankar flyga omkring i skallen haha
Men har bestämt att ta dagen som den kommer och inte tänka förmycket över huvudtaget på allt runtomkring. Tror det skulle vara bra, ska lyda rådet jag fick tidigare idag att ta en dag i taget och se vad som händer, inte planera för mycket eller sånna saker... vad det gäller vill jag inte gå in på just nu.. kanske lite längre fram vi får se.

Nä natti natti på er nu..

Inga kommentarer: