tisdag, augusti 10, 2010

Vad störande

Sitter här och kollar på Territory ( den verkar lite småseg) men får ge den en chans :)...
Snacka om att man har tur som vanligt.. bara för att man får pengar runt nästa vecka om inte FK krånglar så fick jag mail ifrån ena studion i kalmar som jag hade mailat till och frågat om den där tatueringen polaren inte vill göra där det står att dom gör den, han var tillbax från semestern och att dom hade tider lediga den här veckan så det var bara att ringa studion och boka tid. Såååå typiskt i och med att jag inte har pengar just nu.. suck.
Annars är det rätt lungt, får väl se om det blir att man drar till polaren runt det 19:e, har jag pengar så hämtar han mig på natten när han slutat jobba så slipper han åka en gång extra en annan dag :)

Nä bädda ner mig i soffan och kolla klart på filmen sen blir det att sova.. natti natti

Inga kommentarer: