måndag, augusti 02, 2010

Tankar och funderingar

Ja det är mycket tankar och funderingar som snurrar i skallen just nu.... Hur känner jag inombords för vissa saker ( vilket jag väntar med att ta upp tills jag vet mer)?, hur skulle jag göra om det blev så? Jag behöver verkligen sätta mig ner och ta mig en funderare och se om man kan komma fram till nått bra beslut på det. Tack för pratstunden på msn igår Mia, fick lite nya saker att tänka på och det var skönt att prata lite och få en annan synvinkel på saker och ting. Tack jag behövde ett bollplank =).
Det är mycket som tål att funderas på....för och nackdelar, vad man ska göra eller inte göra, vad som kommer hända och allt sånt där...
Ha ha det märks inte alls at man är en grubblare va? :P tror fan man tänker lite för mycket ibland...
Och många gånger tänker jag alltid på alla andra och inte mig själv.. Hade det vart att man inte tog åt sig så av andras problem skulle jag fan bli psykolog haha... det är man nästan ändå, fast utan betalt *Asg*. Det hade vart nått jag hade velat jobba med men vet av erfarenhet att jag alltid tar åt mig av andras problem och när andra mår dåligt och lägger det över mina egna problem och känslor, vilket inte alltid är den bästa kombinationen. Men har sagt att mina vänner och min familj finns jag altid där för, dom går jag i graven för utan att tveka :)

Hoppas jag fått pengar till den 21:a då drar jag till sävsjö en helg och blir gaddad... Pratade med Tobbe igår om en helsleeve till vänsterarmen.... Ska blir såååå kul.. Längtar som fan :)
Nä nu blir det en panodil till för den där satans tandvärken... Ha det bäst.. Och ta hand om er där ute


Kramar

Inga kommentarer: