torsdag, augusti 05, 2010

Lite skisser att göra

Ja nu har jag verkligen jobb framför mig hahaha. Fick yttligare 4 skisser beställda igår av Martin, både stora och pillriga bilder så jag har att göra. Har lite skisser beställda som jag ska göra.. Mia har beställt 1, Martin har 5 ( för tillfället, mer kommer), Micke har 1, Brorsan har minst 1, Eddie har 1, Mamma har 1 ( fast 3 olika varianter) så folk har satt mig i arbete haha.
Har nu börjat leta lite bilder för inspiration till skisserna, tänkte försöka börja på nån av dom idag, så man får lite av skisserna klara :)
Är det nån som är intresserad så säg gärna till :) jag gör gärna ( så länge det inte är omöjligt haha ).
Endel av det jag skissar nu är grejer jag ska tatuera den dagen jag blir så bra att jag kan börja gadda folk.. Men har jag tur efter jag har vart hos polaren 20-21 augusti kanske jag har fått lära mig lite olika tekniker som kan vara bra att veta, så jag iaf kan börja lite smått.

Sen är det mycket annat planerat, tatueringar, piercingar. Mailade 2 studios igår och frågade vart dom gaddar och vart dom inte gaddar, men hade tur att ena i kalmar gaddar där jag vill ha en tatuering ( inte alla som gör det).Men vart säger jag inte förrens det är klart :P haha...

Nä ska återgå till unga mödrar och bildletande.. Ha det bäst

Inga kommentarer: