söndag, augusti 08, 2010

Lite planer

Oj oj oj det är mycket som händer nu hihihi... Många projekt på gång och lite annat med. Ska till polaren om 2 veckor och tatuera mig, boka tid för den andra tatueringen som dom gör på studion i kalmar, boka tid för piercingen jag ska göra. Sen försöka komma upp till lilla karlskoga snart igen och träffa alla mina vänner som jag saknar massor där uppe.. Sen när jag ska upp ska jag tala om det för en kille i kumla som mer än gärna ville ses...Tror fan jag ska göra det faktigst, träffas kan man ju alltid göra :)
Sen har det blivit rätt mycket pratande i telefon med Martin i veckan med...Försökt att muntra upp honom lite och visa att man finns där och stöttar honom. Får väl se om han inte ville vara ensam så får jag väl åka dit några dagar när jag får pengar och försöka få honom att tänka på annat, ut på stan och ta en fika, prata om hans tatueringar, glo på film eller bara prata dygnet runt. Men men har sagt att det är bara han säger till om jag ska komma bort.

Annars tror jag det är rätt lungt, utom alla ovanstående planer vill säga hahaha

Nu blir det sägen natti natti

Inga kommentarer: