måndag, mars 08, 2010

Äntligen back on track

Ja fy fan den här söndagen har det inte vart mycket med alltså, har legat bakis och skitdålig hela dagen. Brukar aldrig bli bakis men fyfan vad dålig jag var idag. Det slutade igår med att man hamnade på fest hos grannen, satt och drack mitt vin och tjatade med folk... men sen var det en som spetsade vinet och hällde i en del sprit (ingen blandning jag kan rekomendera) vart precis kanonfull, mitt minne har svikit mig totalt, hade för mig att jag och syrran lämnade festen samtidigt och att vi gick och pratade på vägen hem men fick idag höra att jag kom hem efter henne, jag har tydligen suttit en stund på msn och pratat innan jag försvann in och kramade toan en stund, sen när jag kommer ut ser jag att datorn är på och msn uppe, men har inget minne av att jag ens öppnat datorn och loggat in på internet överhuvudtaget. Nä gårdagskvällens slut skrämde mig verkligen... blev verkligen dyngrak och fick blackout... Har aldrig hänt förut... vill gärna ha full kontroll över vad jag gör och vad som händer, alltid haft det förut. Nä blev riktigt rädd när det blev som det blev igår. Men nu har man tack gode gud äntligen vaknat till liv igen. Det där hoppas jag aldrig att jag behöver vara med om igen.. Fy fan säger jag bara. Nu vet man hur det känns att vara bakful med, en upplevelse jag aldrig vill vara med om igen haha. Men är som sagt var Back On Track igen.. men nu blir det natten så jag orkar vara pigg när jag ska till komvux imorgon .

Natti natti ta hand om er nu !!

2 kommentarer:

erika sa...

haha javad säger man om lördagen syster? hehe.skönt att det vänder när det gäller skolan:) hoppas hoppas:D

The One And Only Me sa...

haha jadu .. en total katastrof skulle nog jag kalla det.. ja det är skönt att det vände med skolan.. ja jag hoppas verkligen det går v'ägen nu.. =D