torsdag, mars 04, 2010

Börjar ordna sig =)

Ja det har börjat ordna sig nu... jag har flttat ner till mönsterås för tillfället tills allt med ekonomin ordnar sig. Har även funderat på att börja plugga... antingen i växjö eller i fellingsbro. Fast det får bli nästa år, ska ev plugga upp lite på komvux först innan jag söer dit.. Tänkte söka tillsammans med syrran och se om man kommer in då. Allt börjar kännas lite lättare nu när det ordnade sig med någonstans att bo och allt sånt. Det var verkligen jobbigt att inte veta vad som skulle hända och vart man skulle ta vägen. Men nu börjar ett nytt liv och nya tag, ska verkligen satsa allt jag kan för att få ordning på mitt liv nu. Betala av allt som behöver betalas, plugga och försöka komma igång med att tatuera med... Det vore verkligen toppen. Annars är väl allt som vanligt.. är fortfarande singel så på den fronten har det inte hänt nått.. Men funderar på att lägga ner det så får det bli som det blir... kommer det nån så gör det och tvärtom. Men man kanske skulle börja ändra på sig.. att vara snäll verkar man ju inte komma någonstans alls med... När det gäller killar blir jag bara förvirrad haha... det är inte lätt inte att förstå sig på dom. Men men om jag har tur så kanske jag hittar nån till slut jag med =)

Nä orkar inte skriva mer... ha det bäst där ute.. Love my friends and family <3

2 kommentarer:

Pillan sa...

Vad skönt att du ser en ljusning! :-) Och självklart kommer du hitta någon så småningom. Tror hemligheten ligger i att de oftast dyker upp när man minst anar det och inte alls räknar med det ;-) Så koncentrera dig på plugget du så står han säkert där snart!
Kram, hälsa familjen!

The One And Only Me sa...

Ja det är verligen skönt efter allt som varit nu.. Jo jag tror det jag med.. haha ja det skulle inte förvåna mig. Jo nu blir det att koncentrera mig på plugget. Det ska jag göra. Detsamma Kram