tisdag, mars 23, 2010

Svårt att sova

Har lite svårt att sova.. kommit in i en jobbig period igen där min hjärna går på högvarv och alla känslor sliter i en från alla håll och kanter. Jag har försökt att koppla bort alla känslor och försöker koncentrera mig på annat istället... Men då dyker alla tankar upp istället... men funderar på att när det blir så här antingen fråga syrran om hon vill ta en promenad eller såtta musik i lurarna och bara gå ut och gå.. bara vandra runt lite, dit fötterna bär en. Är rätt sugen på att göra det nu men klockan är ändå 03:27 i skrivandets stund och jag ska upp imorgon då jag ska med till kalmar så jag och syrran får gå och kolla lite i affärer och grejer... Det vill jag verkligen inte missa för allt i världen. Det ska bli så jättekul =). Ska upp halv 11 så det vore bra att sova en stund. Får hoppas man lyckas... Händer annars då? ska försöka prata mer med Tobbe om när han kommer hit, pratade om att han ska passa på att gadda mig när han får bilen fixad.. ska prata lite mer om det.. hans nät dog så det blir inget mer prata inatt iaf haha... Längtar verkligen.. vill ha min döskalle nu haha :P. Sen skulle han vara gullig och hjälpa mig skissa ihop 2 stycken tatueringar till... Fan vilken underbar vän jag har fått tag på =)... Fan verkligen längtar tills jag får lägga mig under nålen, vill se hur det kommer se ut när det är klart :P nyfiken som fasen haha men tror det kommer bli skitbra.. kommer bild på det sen =)

Nä ska försöka vila en stund.. natti natti pusssss där ute

Inga kommentarer: