lördag, mars 13, 2010

R.I.P. DADDY




Satt och läste på internet... Såg nått som verkligen gjorde mig ledsen, såg att min favorithund Daddy (från mannen som pratar med hundar) har dött. Vissligen för några veckor sen men såg det inte förrens nu. Fan älskade den hunde, han hade så skön attityd. Har aldrig sett en så lugn pitbull, så skön, den hunden hade inte bråttom nånstans haha. Fan han föll verkligen in i hjärtat på en gång när jag såg honom på tv:n. VEt att man kanske är lite för känslig men kunde inte låta bli att fälla en tår när jag läste att han inte finns mer =(. Fan skaffar man nån gång en sån hund hoppas jag verkligen den blir som honom alltså. Avgudar den hunden som fan. Så underbart fin var han med. Jag hoppas han får det bra där han hamnar nu. Han har ju inte haft det så lätt innan han hamnade hos Cesar Millan. Fan nu vart man verkligen ledsen, han verkade vara en sån underbar hund. Men han vart ju iaf ändå 16 år, det är rätt bra det. Och många fina år fick han ändå.

Mina tankar går till Cesar med familjen som mist en sån underbar hund.
En Minnes sida till Daddy.
http://ow.ly/19tG0


R.I.P. DADDY

Inga kommentarer: