torsdag, mars 18, 2010

gårdagen =)

Blev lite ändrade planer igår, åker till sävsjö när Tobbe inte ska jobba när det är lungt på den fronten. Åkte nån gång runt halv 10-10 igår morse, det var en kul resa upp, satt och tjatade som fan, lyssnade på go musik, snurrade i örebro innan man kom rätt haha var ett tag sen man åkte där känner jag haha .... Senbar det av till HSB och skriva kontraktet, till källarförrådet och hämta grejerna jag har kvar där, bort till brorsan med lite käk och grejer till honom, käkade på sibylla sen blev det att tanka och hemmåt igen. Fan hade verkligen hur trevligt som helst igår, hoppas vi ses snart igen för fan vad kul det var. Kom hem runt 22 igår kväll, bar in grejerna, käkade och sen satt vi och pratade, han kollade på mina tatuerargrejer och gav mig lite tips och råd, sen pratade vi om att han skulle göra min tatuering på armen...Längtar redan hihi ... Sen tog vi en rök och sa hejdå så han fick åka hem igen. Tack för en riktigt kul och trevlig kväll =)

Inga kommentarer: