tisdag, mars 30, 2010

Min resa =)

Åkte bort i onsdags till falkenberg några dagar. Det var riktigt kul det...Tack för dom roliga dagarna. I fredags slutade det med en resa till tyskland haha.. kom på i torsdags att vi skulle ta en trip dit.. Fan vad kul det var.. och många timmar i bil vart det. Stannade en sväng i Danmark, vart riktigt varmt och skönt där.. fint väder hela vägen tills vi kom tillbax till sverige igen ... då regnade det *suck*. Regnade nästan hela vägen tillbax till falkenberg med ..... och trött som en gnu var man med haha. Sen försöka hålla sig vaken för att inte Martin skulle somna var ett intressant projekt haha har tydligen svarat på mitt eget sätt ha ha... Ska tydligen ha suttit och blundat, Martin hade frågat om jag sov och jag svarade nej, då hade han frågat varför jag satt och blundade och fick svaret jag blundar inte, inte förrens 2 min efter det öppnade jag ögonen haha... snacka om att vara lite borta haha. Sen i lördags så bar det av hemmåt och snälla Martin körde hem mig, sen åkte han i söndags eftermiddag. Så mina dagar har vart roliga som fasen och jag har fått skratta som fan, det var längesen sist.
Nä nu blir det natten.. puss puss

Inga kommentarer: