tisdag, mars 09, 2010

Vindarna vänder =P

Det verkar som vindarna vänder, äntligen. Fick idag veta att man inte behöver läsa upp betygen för att plugga på Fellingsbro Folkhögskola... Ska imorgon in till oskarshamn och fixa personbevis, ska försöka kopiera betyg, skriva ut ansökan och skicka iväg och söka redan till i höst. Håll tummarna för mig,syrran och hennes kompis nu =).

Sen vet jag inte om det kanske händer nått på killfronten längre fram heller.. haha vågar inte hoppas men vi får se när vi ska träffas. Han skulle säga till när det känns bra för honom och han är redo =). Just nu behöver han tid för sig själv efter att det vart lite strul ( vilket jag förstår när han nu har förklarat) och han vill vänta med att ses, för han tror att även om vi skulle ses som vänner så tror han att han skulle få känslor för mig ( vilket han var rätt tvärsäker på). Kändes kul att höra och nu när han förklarat varför han drar ut på det så kan jag vara mer förstående, förut var jag bara rätt förvirrad av det han sa. Men snäll som han var förklarade han exakt hur han tänkte och kände i helgen (tack för det). Kändes kul att få höra vad han tyckte och tänkte om en, det värmde verkligen i hjärtat hihi: Han sa det att det börjar gå åt rätt håll nu och han vill träffa mig mer och mer men känner att han inte är helt redo än, vilket jag förstår. Ska ge honom en chans så får vi se, vem vet det kanske blir bra...


Fan vad skönt allt känns, får hålla tummarna att det går bra med allt nu =)

Inga kommentarer: